joi, 15 martie 2012

Alegeri locale. Cezar Preda si-a anuntat candidatura la Consiliul Judetean Buzau

stirileprotv.ro Liderul PDL Buzau, deputatul Cezar Preda, si-a anuntat candidatura la Consiliul Judetean Buzau, spunand ca mai are nevoie de girul forurilor superioare ale partidului.

Deputatul Cezar Preda a declarat ca, in urma cererilor venite de la membrii Organizatiei PDL Buzau si a primarilor din judet, a decis sa candideze pentru sefia Consiliului Judetean. El a adaugat ca si "balbaielile" celor din USL l-au determinat sa intre in cursa electorala din vara.

"Sunt decis sa-mi asum o candidatura la CJ din partea PDL. Vine pe fondul balbaielilor din USL, a traseismului practicat de mult timp de unii politicieni buzoieni pentru a-si atinge interesele personale. Am sa anunt colegiu director al partidului ca-mi asum aceasta candidatura, urmand ca acest for sa ia decizia finala. Voi face ce imi cere partidul. Primarii mei ma vor pentru a intra in batalie. Ei nu admit, ei sunt curtati zilnic si invitati cu bani de ceilalti contracandidati. Singura ratiune ca sa-i tina uniti e sa candideze seful PDL", a afirmat deputatul Cezar Preda.

De asemenea, liderul democrat-liberal buzoian a marturisit ca in ultimele zile a fost sunat des si a primit numeroase mesaje pe telefon de la social- democratul Victor Mocanu, actualul presedinte al Consiliului Judetean, care nu va fi sustinut de USL pentru obtinerea unui nou mandat la alegerile din iunie.

"De vreo doua zile ma tot suna domnul Mocanu, dar eu nu raspund pentru ca nu ling unde am scuipat. Nu vom primi la noi in partid sau in alta constructie politica de sustinere niciun traseist politic de la USL. PDL nu va sustine decat un candidat al PDL. Sunt foarte cautat in ultima vreme, primesc telefoane, sms-uri, in speranta sa le rezolvam noi problemele unora care se vad numai sefi la Buzau. Sa mai faca o pauza, sa stea linistiti acasa, pentru ca epoca lor s-a incheiat", a adaugat Cezar Preda.

In ceea ce priveste candidatul PDL la functia de primar al Buzaului, Cezar Preda a mentionat numele lui Adrian Burducea, insa nimic nu e sigur in privinta acestei candidaturi, deputatul precizand ca decizia finala va fi anuntata pana la sfarsitul lunii.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu